membina laman web yang efektif ~ "whateva=general"

6/22/2008

membina laman web yang efektif

Assalamualaikum semua..Syukran kerana aq masih ade banyak mase utk berkongsi Rahsia kau dan aku...Hari ini aku nak share ngan korang pasal cara-cara membina laman web yang
efektif...TIps dan rahsia ni free utk korang..tp sumber-sumber korang kene cari sendiri...
kalo ko nak,aku boleh bagi via y.m @ email @ rapidshare....add me at pacak335@yahoo.com

tanpa buang mase korang , aq akan ajarkan step by step utk memulakan perniagaan internet.Bagi yang belum tahu,aq dah pernah dapat rm15xx.xx melalui perniagaan Internet..x caye? korang type income saya dlm search box dlm blog aku.
Jadi,korang pun boleh dapat gak malah lebih dari itu...

Dalam postingan ini,
aku hanya akan ajar tentang cara membina laman web yang mudah !
Sgt mudah !
pra pembinaan :alat dan perisian
Anda wajib anda html editor .Ia adalah perisian membina laman web . Microsoft pun boleh kalo korang nak tau..
Html ni ade banyak jenis.
Kalau korang nak senang,korang cari perisian yang guna konsep WYSWIG
contoh macam :
Microsoft Frontpage
Macromedia Dreamweaver
NVU (open source ) ni aku ade,nak x ?
wyswig ni ape ?
ni ialah konsep what u see is what u get..
budak2 kecik pun tawu buat..hehe
xkan korang x nak cube..
open source pulak ialah yang percuma..
prinsip yang penting !
1.kene ade body,head,dan nota bawah
2.pada aku,nvu lebih senang gune
3.template ade dijual pada harga USD50 satu.(tp ade yang percuma juga)
korang bukak nih
kalo nak bende vcd free care2 buat duit,pun boleh mintak free dgn aku
nanti aku send!!
semua free,,
nak donate ? pun boleh ..klik dkat donation button..
tq.kedatangan ,komen anda sangat2lah dihargai..
(ps:hidup ni sekejap je.so aku nak sebarkan ilmu bebnyak sbb pahala yang berkekalan ialah ilmu yang disebarkan )

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

TQ sesape yang bukak tetingkap ini..
sape yg dah bukak lpstu dier tutup atau bace tapi xkomen,maka die akan offline tanpa tangan....hehehehehe