elak dari dicuri ~ "whateva=general"

7/19/2008

elak dari dicuri

Lame gak aku x on9...dh dekat sebulan kot..HaHAH..


hARI ni ..aku on9 kejap jer..dekat umah..Aku balek sbb nak amek barang sket kt umah..


sms aku on9,aku terjumpa bende alah ni..Smart dowh!









cover laptop korang dri dicuri...

Kreatif x ??

Ni special utk korang yang slalu letak laptop korang dekat locker..Maybe si pencuri x perasan yang sebenarnye dalam tu ade laptop...

heheh..

(ps:mcm biase ah,komen kalo suke artikel ini,dan klik gamba utk ke laman penjual)

6 ulasan:

jelikweyh berkata...

ko cilok entry neo erk ???

jelikweyh berkata...

ak igt ko ciplak dr sempoi ... sowi sbb men tuduh2 :) http://www.esempoi.com/gadget/cover-t-shirt-untuk-laptop/

Tanpa Nama berkata...

nmpk cm smart je beg ni...
ley thn ar beg ni...
bgkos kn aq 1..
kuakuakua....

Tanpa Nama berkata...

nmpk cm smart je beg ni...
ley thn ar beg ni...
bgkos kn aq 1..
kuakuakua....

Tanpa Nama berkata...

wei...lame x msk ...
cntek gak cover 2...

Tanpa Nama berkata...

tpi klau sipencuri nak amek bju...dgn laptop2 skali die dpt...x ke untung 2...hehehe..

Catat Ulasan

TQ sesape yang bukak tetingkap ini..
sape yg dah bukak lpstu dier tutup atau bace tapi xkomen,maka die akan offline tanpa tangan....hehehehehe