Pilihan korang utk aku! ~ "whateva=general"

7/03/2008

Pilihan korang utk aku!

Okeh.


hari ni hari last aku blogging secara hardcore...Sbb aku de misi penting kat uitm

Hm..tah le rase cham malas nk pergi..Aku ketagih blogging...tolong aku..

Memandangkan hari ini ari terakhir aku blog scr hardcore,aku nak ajar korang satu bende lagik

pasal bende alah ni..Hhaa..name sebanar bende alah tu aku dah luper... aku dah luper..

OK,tolong jawab secara jujur soalan di bawah ini?
kemanakah pacak harus pergi ??

(ps:pd aku blogging ni ketagih,,tapi effectnyer xbahaye mcm pakalolo)

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

aq rse ko bleh jd jutawan or remisier..dr content blog ,aq rse boleh pergi jauh ni..gud luck

striker berkata...

jadi unit trust consultant cam akk je lah~ bleh bina empayar sesama.. heheh XD

Catat Ulasan

TQ sesape yang bukak tetingkap ini..
sape yg dah bukak lpstu dier tutup atau bace tapi xkomen,maka die akan offline tanpa tangan....hehehehehe