bantuan keamanan ~ "whateva=general"

8/16/2008

bantuan keamanan

Lame giler beb x update blog nih..bukan ape pacak ni terlampolah sibok dgn dunia uitm yg penuh dgn assignment...Aku busan sgt sejak 2menjak nih...Bukan pasal pe,sbb aku dah lame update...
Neorul suh aku update blog aku...Aku akan fikirkan post2 yang menarik...


Lame xupdate = lame dah x dpt income ?
ya betol...sbb kalo kandungan blog x menarik dan x selalu update..
Maknenya kita akn kurang pengunjung..
So,proability pengunjung klik pd iklan2 yang ade agak rendah...
Sebab tu ah korang kene selalu update blog korang...
utk yang baru-baru nak berjinak dalam dunia blog ni,,
ni utk permulaan ...
untung2 yg dpt jangan gune terus,klik number 1 tu dulu
number 2 tuk yg minat teknologi.....

2 ulasan:

Lezna hangat berkata...

jangan bosan berblog..happy,,,jak..salam !!

Mobile App Developers berkata...

I really appreciate your professional approach. These are pieces of very useful information that will be of great use for me in future.

Catat Ulasan

TQ sesape yang bukak tetingkap ini..
sape yg dah bukak lpstu dier tutup atau bace tapi xkomen,maka die akan offline tanpa tangan....hehehehehe