Pacak lancar e-book sendiri ~ "whateva=general"

8/30/2008

Pacak lancar e-book sendiri

Assalamualaikum semua...Alhamdulillah..saya masih lagi blogging..Heheh
Saya suka share ilmu ngan korang semua..Tanpa korang semua siapalah aku..

By the way,aku akan menjual e-book aku yang belum lagi diberi tajuk .Walaubagaimanapun,ianya tertumpu kepada newbie iaitu org2 baru nak kenal dengan blog....

Nanti bile dah siap betul2 ebook tu ..Aku akan promo kat korang semua..

''Kalaupun buku tu murah je,tapi ilmu-ilmu yang ade pasti membuatkan korang gembira sebab korang dah boleh ade on9 diari sendiri...Tq

pacak335 is my yahoo id
zool_streamyx@yahoo.com is my email for myspace
pacak335@gmail.com

sebenarnya pacak dah ade 4blog dah
'Yang terbaru ialah http://pacakpromo.blogspot.com

jemput-jemputlah datang berbuke di blog saye nanti..

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

e-book apa ko nak wat??harap menarik la. nnti leh kongsi ngan aku,percuma ye..huahuahua....aku pun dalam pembikinan e-book,pape hal aku bgtau yek,k cau..

Mobile App Developers berkata...

What you're saying is completely true. I know that everybody must say the same thing, but I just think that you put it in a way that everyone can understand. I'm sure you'll reach so many people with what you've got to say.

Catat Ulasan

TQ sesape yang bukak tetingkap ini..
sape yg dah bukak lpstu dier tutup atau bace tapi xkomen,maka die akan offline tanpa tangan....hehehehehe