Korang dibayar bile bace laman web ? ~ "whateva=general"

6/30/2008

Korang dibayar bile bace laman web ?

Bunyi macam x logik an ? Xpe2..

Aq terangkan sket..Sewaktu aku berjalan khayal di dunia blog,aq terperasan pasal bende alah ni..

Hm,lebih kurang pukul 3:45a.m hari selasa..iaitu beberapa hari lagik aku akan gerak uitm..xshuke-xshuke..hehe

aku jumpe bende alah ni..rasenye ni bukan dummy..



aq dh dpt $10 dlm paypal aku...

korang dh sign up nanti,korang tinggal kumpul $15 je lagi (USD) utk make sure nilai tu bleh wat shopping on9 nanti..Selamat berjaye..

Nak bukti ? Selalu aku akan letak bukti..no worry..sbb aq selalu manfaatkan bende2 yang aku ade..Chewah chewah..Hehe..
Btw,slps sign up korang kne tggu 24jam utk verification,,So,xperlu stay dpan pc korang selama 24jam..Pergi tido jer or wat megi makan-makan ..haha

7 ulasan:

Along Arman berkata...

sEyEs kEr ni? tol? kalo tol nak join gak la..
but how??

Tanpa Nama berkata...

bro...xdpt smbgan ke 'benda alah ni' la.. :(

pacak berkata...

jap2...aq mmg dh dpt $10 dollar,,tp kne cri lagik $15dollar..bru bleh shoopiing on9..

Tanpa Nama berkata...

bro..nk info lg..i mean selanjutnye..hehe

pacak uitm berkata...

kepada semua yang nak tawu...klik pada 'bende alah'....nnti korang sign up..

Tanpa Nama berkata...

betul ke?

ps: eh, kotak komen ni memang kat sini ek?

pacak uitm berkata...

yup esempoi..betul..

Catat Ulasan

TQ sesape yang bukak tetingkap ini..
sape yg dah bukak lpstu dier tutup atau bace tapi xkomen,maka die akan offline tanpa tangan....hehehehehe