Ilmu Duniawi ~ "whateva=general"

7/01/2008

Ilmu Duniawi

Okeh,,ade lagiik bende free..Ni sempena pemergian aku ke Uitm(uitm di hatiku)
sebgaimana yg korang semua taw,aq ni kalau boleh nk cuti tambahan ..hehe
tp xpe r..Belaja kt sne pun ok gak
Memandangkan supporter aku akan belikan 3gusb modem yang aku impi-impikan...
So,aku berbesar hati utk bagi korang beberapa artikel yang berguna ( free je nih! )
Aku listkan utk korang..Boleh pilih semua@ mana -mana yang korang suke..
Sbb aku bagi free ,xpakse langsung
Dan sesape yang sebarkan ,dpt jugak pahala dri Allah..

Aku ade satu folder 'saham itu duit'...Di dalamnye ade banyak folder artikelsss psl pelaburan..Aq amek yang kaw-kaw punyer utk korang..

1.Beyond the basic
2.Investing basic
3.PNB.com
4.golden rules of investing

Setakat ni,aq belum lagik bergelar remisier,tp citer-citer tu ade ar...
So,doakan aku yerr..

tawaran ini xde penghujung..
Bile ade org roger shj,aq hantarkan file secepat mungkin..Sekian krn menghabiskan bacaan.

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

bro...wlaupun aku xtau saham ni camana mainnya..tapi aku tetap ingin bljr,"tuntutlah ilmu walau smpi ke negeri cina skalipun.." aku teringat kata2 tu,ni pun syukur dpt jmpa ko,seorg yg sudi kongsikn sgala ilmunya krana Allah,tahniah bro!! smoga lagi sukses!! so...nnti ajar aku main saham ni ye..huhuhu...

pacak uitm berkata...

bleh,..tp tggu pacak jd remisier..saham de 2 jenis,..sebenarnye yang buat certain saham jd haram sbb manusia..bukan Allah.fhm ?

Tanpa Nama berkata...

aku pun berminat pacak..bleh r ajari ku ye..hehe

Tanpa Nama berkata...

pacak hebat...ngaw...

Tanpa Nama berkata...

pacak hebat...ngaw...

Catat Ulasan

TQ sesape yang bukak tetingkap ini..
sape yg dah bukak lpstu dier tutup atau bace tapi xkomen,maka die akan offline tanpa tangan....hehehehehe